بازگشایی دفتر حزب اعتدال و توسعه در کاشان با حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی

دفتر حزب اعتدال و توسعه کاشان صبح جمعه با حضور سرکار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی بازگشایی می‌گردد.


به گفته دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان، دفتر این حزب  که به دستور فرماندار اسبق کاشان در سال ۸۸ تعطیل شده بود با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بازگشایی می‌گردد.

دکتر علی فلاحیان  اظهار داشت: آقای مهندس رمضانی، مدیر کل حوزه سرپرستی نهاد ریاست جمهوری به همراهی خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی و دکتر مسعود شفیعی، رئیس کانون جوانان این حزب در این مراسم شرکت خواهند داشت.


گفتنی است مهندس حسین محلوجی، مهندس اکبر ترکان، مهندس محمد رضا نعمت زاده، دکتر مرتضی بانک، دکتر محمد باقر نوبخت، دکتر زهرا پیشگاهی نماینده اسبق اصفهان و نوه مرحوم مدرس از جمله اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هستند.

بیانیه کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه در سپاس از دیپلماسی دولت در سفر نیویورک

جوانان اعتدال و توسعه: سفر نیویورک اعتماد جوانان را به دولت پیش از پیش فزونی بخشید.

 کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سفر غرورانگیز ریاست‌جمهوری به نیویورک و دستاوردهای تاریخی این سفر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم


مواضع تاریخی و گفتمان مدبرانه  ریاست محترم جمهور و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سفر نیویورک، دستاوردی شگرف و مایه مباهات هر ایرانی است.

تدبیر دولت و اولویت بخشی به منافع ملی ملت ایران در مذاکرات و گفتگوهای این سفر در سایه سیاستگذاری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گامی مهم در گسترش فرهنگ تدبیر، اعتدال و امید به شمار می‌رود.

قطعا رویدادهای این سفر امید ایجاد شده در میان فرزندان نسل انقلاب و جوانان ایرانی را نسبت به آینده‌ای روشن‌تر و پرافتخارتر مضاعف کرد و اعتماد جوانان ایرانی را به این دولت بیش از پیش فزونی بخشید.

کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه ضمن تکریم مواضع حکیمانه و شجاعانه دولت در پافشاری بر حقوق حقه ملت ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی و تمجید رویکردهای تازه دستگاه دیپلماسی در مدیریت اختلافات  ایران و آمریکا این موفقیت‌های چشمگیر را به ملت شریف و بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گوید.

امید آن می‌رود که با پیگیری همین رویه شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش ملت ایران در این مسیر باشیم.

گفتنی است رئیس‌جمهور کشورمان پس از سفری 5 روزه به نیویورک، دقایقی پیش با استقبال رسمی مسئولان کشوری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.